Verslag 1 - Reisverslag uit Cayambe, Ecuador van Usha Doerga - WaarBenJij.nu Verslag 1 - Reisverslag uit Cayambe, Ecuador van Usha Doerga - WaarBenJij.nu

Verslag 1

Door: Usha

Blijf op de hoogte en volg Usha

28 Augustus 2018 | Ecuador, Cayambe

Deze vakantie lijk ik wat minder geïnspireerd dan anders, maar nu alsnog met enige vertraging m'n eerste reisverslag.
Na een soepele bagage dropoff en security check op 26-8 vertrokken.
De vlucht verloopt echter wat minder soepel. Veel turbulentie en een redelijk misselijkmakende landing. Quito ligt op 2800 meter en lager gaan we in Ecuador niet komen. Op Quito Airport staat onze gids te wachten. Een Spaanstalige man die enkele jaren in België heeft gewoond. Wat eruit komt is dus Vlaams met n Spaans accent. Heerlijk om naar te luisteren maar zo nu en dan niet helemaal te begrijpen.
De groep blijkt uit allemaal koppels te bestaan en ik ben de enige vrijgezel. Da's ff wat anders dan bij vorige vakanties. Gelukkig is iedereen erg toegankelijk. Tijdsverschil van 7 uur hakt r goed in dus beetje op tijd naar bed.
Cuicocha Cotacachi Peguche
De volgende dag bezoeken we een markt met verse waar. n Goeie plek om te besluiten vegetariër te worden.... er zijn allerlei dieren te krijgen die heerlijk uitgestald liggen.
Daarna bezoeken we een kratermeer op 3000 meter, hoogte. Natuurlijk hoort daar een boottochtje bij. Het is koud en nat op het water dus de kaneelthee met rietsuikerrum wordt met open armen ontvangen.

• 29 Augustus 2018 - 08:40

M & Bo:

Lieve Usha, fijn dat je “veilig” bent aangekomen. Ecuador is echt prachtig hoor! Enne...die vleeskraampjes.... yuk... blij dat we veganistisch eten. Langs de straat hebben we trouwens veel lekkere vega snacks (pasteitjes, frituur dingetjes enzo) gegeten. We kijken uit naar je volgende bericht. Heel veel plezier nog! Liefs

• 29 Augustus 2018 - 10:29

Louis Kouwenhoven: